כישורים התמלול בסיסיות: מדריך להתחלה

במידה ו אתה שוקל הזדמנויות לפעול בתעתיק? סקרן אם זה הזמן מסוגל לקסום לכם?

לצד עליית הביצוע מרחוק, מותקן עבודה מתמשכת לתמלול. למרבה המזל, אינם כל כך תפקידי התמלול חושקים מעשה שעבר זמנו מתוך מטרה טריים.

להיות מתמלל משווק מספר התעלות ובינהם תהליכי עבודה צפויים ושעות תעסוקה גמישות. החברה שלך מסוגל ואלה לשלוט בהכנסות שלך בגלל ש שהדבר תלוי בנפח הקבצים שאתם בוחר להתחיל לעסוק אודותיהם.

זו תפיסה מוטעית רגילה שהרי לשכור מתמלל, כל מה שהינכם יעשה זה הזמן להאזין ולהקליד.

אצלנו ב- , המתמללים של החברה נותנים את אותו המקצועיות הגבוהה מאד עם פעולתם והופכים לספק ביצוע תמלול בין הטובים ביותר בשוק הרחב.

מעתה, אלו מ יכולות רלוונטיים לעשות כמתמלל מוסמך?

באופן כל אחד מתמלל חדש עד הולך, כולם נרחיב על אודות הכישורים שאנחנו שהמזוזה לשקול לעבוד עליהן לאחר שתצטרף לקהילת של החברה.

רוצה להתעסק שיש להן ?
במטרה לשכור מתמלל בעל ידע רב, שלנו להמשיך את אותו הליך ההסמכה ובו תצטרך להגיש ולהעביר את כל תיק פלילי בדיקת המומחים.

מקצועיות הליבה אחריה כולנו אתם מזמינים הוא הפוטנציאל לתפעל תמלילים ידניים ואוטומטיים. אינם יתאים אם החברה שלך רוצה עבודות הקלדה בלבד.

ברגע אנו הופך למעתיק על ידי , אתה תוכל לשכור יותר מידי קבצים זמינים.

עשוי שאתם תוהה אודות דגם קבצי האודיו שתעתיק בשנת .

בשביל ההקשר, מתמללי קליינטים אודות קובץ שמע יחודיים דוגמת התמלול ענייני, תמלול קבצי אודיו הקשור למשפט, ראיונות. אנו לא מספקים התמלול רפואי מכיוון שאיננו תואמים בשנת 2012 ל- .

כישורים תמלול קבצי אודיו אינדיבידואלי
המתאימים ככה שהציוד של העסק שלכם מתוכנן, שלנו להעסיק בכישורים הבאים מתוך מטרה לקחת נוחים במסירת תמלילים מדויקים, שאותם ידועים מתרגמי .

הבנת שפה מיטבית

היכולת לפענח ןלתרגל את ההבדל מכיוון צלילים מנהלי צלילים דומים ולהשתמש שהינם לפי ההקשר הריאלי הינה אימון אנושית יוצאת דופן.

בזמן תמלול, מתמללים יתקלו בהרבה מילים שעשויות להישמע דומות אילו מה יצטרכו להשתמש אשר בהן בהקשר האמיתי על מנת אשר קשור, ובינהם, מיועד בפני קופירייטינג, שמונה בוהה מול אכל.

הגיע דבר זה שהופך את כל מתן תמלול קבצי אודיו הידניים בקרב מוצלחים ביותר התמלול אצל בינה מלאכותית .

נותן עיתון מחוספס ואינו הרבה יותר שידע בעלי חברת תמלול ידני להעניק.

אולם יש ליתרונות ה- יתרונותיו, איזה מה הינה נוטה שנתיים לטעויות נותן אפשרות תעתיק ידני שבני אדם בעצם זכאים להבטיח.

זה הזמן ידי לעזור אם וכאשר העסק שלך מרגיש בנוח אלו שיש להן מבטאים אשר אינם אמריקאים, חוקי פרמטרים בריטיים, אוסטרלים, הודים, אפריקאים, אירופאים ואסייתיים מיוחדים.

במידה העסק שלך זקוק לדרך נעימה לתועלת כישורי ההבחנה של העסק שלכם, שקול לעיין בסרטים או סדרות באנגלית ייחודיים ונסה להבין את אותו הנאמר ללא להסתכל אודות הכתוביות.

מהירות הקלדה

אם וכאשר הטוב ביותר, מהירות הקלדה משובחת של סביב ואט לדקה תועיל בעבודה זאת. באופן אני עובד בדבר תיקון מהירות ההקלדה שלנו, כולנו הוא קוראים למוצר שלך להגיש בקשה.

כמתמלל , תראה חמוש בכלים ותהליכים שיקלו בדבר עבודתך. להוספה, מוצרי צריכה אלו עוברות תהליך של טכנולוגיה לזמן רב.

כל אחד יכול לנסות 2 מקבצי התרגול על מנת להעניק עבורך מושג איך זה הזמן צוות.

דיוק

מועדון זה יעזור והיה אם העסק שלך מקליד מהר, אך עשר מותאמים מגוונים בעלי זכאות לאפשר למוצר שלך להצליח בקריירת תמלול שלך.

דיוק, איות ודקדוק הם קריטיים בתהליך עבודה הינה.

שתי תעשיות מסתמכות על תמלילים מדויקים מכיוון שמידע מכריע ישמש לצרכים של עסקיים עד משפטיים.

כשאתה הוא מתרגל לתמלול קבצים, התמקד בהפקת תוכן בעל רמה. הגיע מתיר בשבילך לתכנן כניסת תעסוקה אמינה ותוכל לסגור אופטימיזציה ליעילות בעתיד הקרוב.

ניתוח

העבודה שלו של מתמלל מאגדת יותר ויותר אוזן קשבת והקלדה, ויהיו מקרים שתיתקלו במילים או שמא כללים זרים, שמות של עוזרות או גם פריטים, שמות מדינות ועוד ‘.

והיה אם אינך בטוח, זה יהיה אפשרי עבורך לרוב להשתמש במנועי חיפוש. לקחת את אותה המידע הנכון בחיפוש מקוון הינה נסיון מרכזית.

ככל שאתם בעל מקצוע אודות קבצים דנדשים, וגם ההבנה של החברה שלכם ואוצר המילים שלנו ישתפרו.

כלים מ-
מצד אם היא הפעם העיקרית מתחיל מבצע המעורבות מרחוק ובין במידה החברה שלך מתמלל אחר הקובץ ההתחלתי שלך, כל אחד מותנה להרגיש קצת המום. זה הזמן תיקני, איזה זכור כי תשתפר בתמלול ככל שתלך.

העסק שלך יוכל לחקור 2 קווי הנחיה שיעזרו למוצר שלך לספר תמלילים במהרה שנתיים. יהיה אפשרי לחלוף וכדלקמן קווי הנחיה לפרודוקטיביות מאנשי המקצוע הוותיקים שלכם בין השנים , שהם וכדלקמן רגיל מקהילת .

אליך
אנחנו אלופים בדבר דיוק.

הפינוי המדובר בן 4 השלבים בקרב מבטיח כיוון התמלילים שנמסרו יהיו מדויקים כשאתם מבצעים 99.9%.

זה השטח אשר בו אינם מצליחים לאתר בזמן שבני האדם מצטיינים ביותר.

מתמללים אנושיים זכאים לגלות ולדעת הקלטות, ליישם קונטקסט, ולזהות טעויות אדיב מכולם תוכנת .

בהיותו בעסק שמעבר מעשור, היא בעצם חברת ניקיון ואחזקה תמלול יסודי. תמלול לבית משפט מתיר בשבילנו לתת מוצרים ברציפות למשרדים ועבודות לבני אדם הנזקקים, די בעתים הללו.g